FAQ

Czy muszę mieć receptę na zamówienie?

  • Nie

Czy mogę kupić, nawet jeśli nie mam 18 lat?

  • Tak

Czy sterydy te są tylko dla profesjonalistów?

  • Nie, ale zastanów się, czy ryzyko jest warte Twoich celów? Czy jest? Jeśli nie, to korzystaj z regularnym suplementów, żywności i szkoleń.

Należy podać odpowiednie informacje na temat sterydów i cykli sterydowych?

  • Mamy listę zasobów i ciekawych artykułów na temat sterydów anabolicznych i ich wykorzystania. Doradzimy w sprawie jakości poszczególnych produktów i marek.

Które sterydy i marki są najlepsze?

W ciągu ostatnich kilku miesięcy, klienci doceniają jakość produktów Balkan Pharmaceuticals, XBS Kina, Aburaihan Iranie, Europejski Pharmaceuticals, Thaiger Pharma i Max Pro.

Jak zamówić?

Przy pierwszych zakupach skorzystaj ze sklepu, a następnie otrzymasz prywatny cennik w formacie PDF wraz z kontaktem bezpośrednio do magazynu.


Muszę zmienić moje zamówienie?

Nie ma problemu, najlepszym sposobem jest utworzenie nowego zamówienia i poinformowanie nas, aby usunąć stare zamówienie. Jeśli już zapłaciłeś, ale towary nie opuściły magazynu, możesz skontaktować się z nami w sprawie zmian.




Brakuje potwierdzenia zamówienia z informacjami o płatności?

Sprawdź swój folder SPAM w skrzynce pocztowej. Jeśli nie ma e-maila potwierdzającego, prosimy o kontakt.


Jakie opcje płatności mam do wyboru?

Informacje dotyczące płatności dotrą do skrzynki pocztowej po zakończeniu zamówienia. Więcej można znaleźć na stronie płatności.



Jak długo trwa wpłata?

Transfer między bankami trwa zwykle 2-3 dni robocze. W niektórych przypadkach tylko jeden dzień, a w niektórych przypadkach nawet 5 dni. My wyślemy paczkę zaraz po otrzymaniu płatności.



Jak długo trwa wysyłka?

Zazwyczaj 7 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach, od 12 do 14 dni. Zanim zaczniesz panikować, zalecamy sprawdzenie najbliższego urzędu pocztowego, a następnie skontaktowanie się z nami.


Nie otrzymałeś paczki?

Sprawdź najbliższy urząd pocztowy, a następnie skontaktuj się z nami.



Niekompletna paczka?

Czy czegoś z zamówienia brakuje? Czy zapłaciłeś/aś pełną kwotę? Jeśli czegoś brakuje i prawidłowo wpłaciłeś całą kwotę to skontaktuj się z nami. Wyślemy brakujące produkty na nasz koszt lub zwrócimy pieniądze.


Uszkodzona paczka?

Wyślij nam zdjęcie uszkodzonych towarów a my wyślemy nowy lub zwrócimy pieniądze.


Przejdź do góry